• news_banner_01

MONDU OTTICU, SOLUZIONE LIMEE

Attività di u ghjornu di primavera - Piante succulente in vaso DIY.

Cù l'arrivu di a primavera, u clima hè assolellatu è caldu, è vene u ghjornu di a piantazione di l'arburi.Limee Technology Co., Ltd hà tenutu una succulente attività spirienza piantazioni.

Per assicurà chì tutti participanu, in modu chì l'impiegati ponu aumentà a so cunniscenza di a crescita di e piante, rinfurzà a cuscenza ambientale, a cuscenza ecologica, riflette cumplettamente u sensu di rispunsabilità suciale è missione, sperimentà a gioia di successu, attivà l'atmosfera di a squadra, è fighjendu avanti à un annu prumessu.

nutizie (26)

À l'avvenimenti, ognunu selezziunò varietà, trasplantavanu vasi di fiori, aghjunghjenu currettamente a terra à i vasi, mettenu i succulenti, è accumpagnavanu i pianti in vasi cù l'ornamenti.

Accumpagnatu da a risa, una pignatta di squisite piante in vasi hè stata cumpletata, è ognunu mostrava i so travaglii elaborati unu dopu l'altru.

nutizie (27)

 

nutizie (28)

Per mezu di sta attività, ùn avemu micca solu sperimentatu u divertimentu di cultivà, ma ancu cumpletu a piantazione di e piante succulente attraversu a divisione di u travagliu è a cooperazione.Avemu ancu migliuratu a nostra capacità di cuuperazione è i sentimenti, è esprimemu a speranza di tene attività più pertinenti.

nutizie (29)

 


Tempu di post: 19-10-2022