• news_banner_01

MONDU OTTICU, SOLUZIONE LIMEE

Parte 1-Analisi cumpleta di i protokolli di cumunicazione IoT

Cù l'aumentu cuntinuu di u numeru di i dispositi IoT, a cumunicazione o a cunnessione trà sti dispusitivi hè diventata un sughjettu impurtante per esse cunsideratu.A cumunicazione hè assai cumuna è critica per l'Internet di e Cose.Ch'ella sia a tecnulugia di trasmissione wireless à corta distanza o a tecnulugia di cumunicazione mobile, affetta u sviluppu di l'Internet di e Cose.In a cumunicazione, u protocolu di cumunicazione hè particularmente impurtante, è sò e regule è e cunvenzioni chì e duie entità devenu seguità per compie a cumunicazione o serviziu.Questu articulu presenta parechji protokolli di cumunicazione IoT dispunibuli, chì anu un rendimentu, una tarifa di dati, una cobertura, una putenza è una memoria diverse, è ogni protokollu hà i so vantaghji è più o menu svantaghji.Arcuni di sti protokolli di cumunicazione sò adattati solu per i picculi apparecchi domestici, mentre chì altri ponu esse aduprati per prughjetti di città intelligenti à grande scala.I protokolli di cumunicazione di l'Internet di e Cose sò divisi in duie categurie, unu hè u protocolu d'accessu, è l'altru hè u protocolu di cumunicazione.U protocolu d'accessu hè generalmente rispunsevule per a rete è a cumunicazione trà i dispositi in a subnet;u protocolu di cumunicazione hè principarmenti u protocolu di cumunicazione di u dispositivu chì curreghja nantu à u protocolu tradiziunale Internet TCP / IP, chì hè rispunsevule per u scambiu di dati è a cumunicazione di i dispositi attraversu Internet.

1. Comunicazione cellulare à longu andà

(1) I protokolli di cumunicazione 2G/3G/4G si riferiscenu à i protokolli di u sistema di cumunicazione mobile di seconda, terza è quarta generazione rispettivamente.

(2)NB-IoT

U Narrow Band Internet of Things (NB-iot) hè diventatu un ramu impurtante di l'Internet di Tuttu.

Custruitu nantu à e rete cellulare, u nb-iot cunsuma solu circa 180kHz di larghezza di banda è pò esse implementatu direttamente nantu à e rete GSM, UMTS o LTE per riduce i costi di implementazione è aghjurnamenti lisci.

Nb-iot si cuncentra nantu à u mercatu di l'Internet di e Cose (IoT) à bassa putenza (LPWA) è hè una tecnulugia emergente chì pò esse largamente applicata in u mondu.

Havi e caratteristiche di una larga copertura, parechje cunnessione, veloce veloce, low cost, bassu cunsumu d'energia è architettura eccellente.

Scenari d'applicazione: A rete nB-iot porta scenarii cumpresi parcheghju intelligente, lotta intelligente di u focu, acqua intelligente, luci di strada intelligenti, biciclette spartute è apparecchi intelligenti per a casa, etc.

(3) 5G

A tecnulugia di cumunicazione mobile di quinta generazione hè l'ultima generazione di tecnulugia di cumunicazione mobile cellulare.

L'ugettivi di rendiment di 5G sò tassi di dati elevati, latenza ridutta, risparmiu energeticu, costi più bassi, capacità di sistema aumentata è connettività di u dispositivu à grande scala.

Scenari d'applicazione: AR / VR, Internet di veiculi, fabricazione intelligente, energia intelligente, medicale wireless, intrattenimentu in casa wireless, UAV cunnessu, ULTRA ALTA definizione / trasmissione in diretta panoramica, assistenza AI persunale, cità intelligente.

2. A longa distanza di cumunicazione non-cellular

(1) WiFi

A causa di a rapida popularità di i routers WiFi di casa è di i telefoni intelligenti in l'ultimi anni, u protocolu WiFi hè statu ancu largamente utilizatu in u campu di a casa intelligente. U più grande vantaghju di u protocolu WiFi hè l'accessu direttu à Internet.

Comparatu cù ZigBee, u schema di casa intelligente chì usa u protocolu Wifi elimina a necessità di gateway supplementari.In cunfrontu cù u protocolu Bluetooth, elimina a dependenza di terminali mobili cum'è i telefunini.

A cobertura di u WiFi cummerciale in u trasportu publicu urbanu, i centri commerciali è altri lochi publichi revelarà indubbiamente u potenziale di applicazione di scenarii WiFi cummerciale.

(2) ZigBee

ZigBee hè un protokollu di cumunicazione wireless di trasmissione di bassa velocità è di distanza corta, hè una rete di trasmissione di dati wireless altamente affidabile, e caratteristiche principali sò bassa velocità, cunsumu d'energia bassu, pocu costu, sustene un gran numaru di nodi di rete, sustene una varietà di topologia di rete. , bassa cumplessità, veloce, affidabile è sicuru.

A tecnulugia ZigBee hè un novu tipu di tecnulugia, chì hè apparsu pocu tempu.Si basa principalmente nantu à a rete wireless per a trasmissione.Pò esse realizatu una cunnessione wireless in una distanza stretta è appartene à a tecnulugia di cumunicazione in rete wireless.

I vantaghji inerenti di a tecnulugia ZigBee facenu gradualmente diventate una tecnulugia mainstream in l'industria di l'Internet di e cose è uttene applicazioni à grande scala in industria, agricultura, casa intelligente è altri campi.

(3) LoRa

LoRa (LongRange, LongRange) hè una tecnulugia di modulazione chì furnisce distanzi di cumunicazione più longu chì tecnulugia simili. Porta LoRa, sensore di fumu, monitoraghju di l'acqua, rilevazione infrared, posizionamentu, inserimentu è altri prudutti Iot largamente utilizati. Cum'è una tecnulugia wireless in banda stretta, LoRa usa diffarenza di tempu d'arrivu per geolocation.Scenari d'applicazione di u pusizziunamentu LoRa: smart city and traffic monitoring, meters and logistics, agricultural positioning monitoring.

3. NFC (comunicazione vicinu à u campu)

(1) RFID

Identificazione di Frequency Radio (RFID) hè l'abbreviazione di Identificazione di Frequency Radio. U so principiu hè a cumunicazione di dati senza cuntattu trà u lettore è l'etichetta per ottene u scopu di identificà u target. L'applicazione di RFID hè assai larga, l'applicazioni tipiche sò chip d'animali. dispusitivu di alarme chip vittura, cuntrollu di accessu, cuntrollu parcheghju, autumàticu linia di pruduzzione, materiali management.The cumpleta sistema RFID custituitu Reader, Tag ilittronica è sistema di gestione di dati.

(2) NFC

U nome pienu cinese di NFC hè Near Field Communication Technology.NFC hè sviluppatu nantu à a basa di a tecnulugia di identificazione di frequenze radio (RFID) senza cuntattu è cumminata cù a tecnulugia di interconnessione wireless.Fornisce un metudu di cumunicazione assai sicuru è veloce per parechji prudutti elettronichi chì diventanu più è più populari in a nostra vita di ogni ghjornu.U "campu vicinu" in u nome cinese di NFC si riferisce à onde radiu vicinu à u campu elettromagneticu.

Scenari d'applicazione: Adupratu in u cuntrollu di l'accessu, l'assistenza, i visitori, l'accessu à a cunferenza, a patrulla è altri campi.NFC hà funzioni cum'è l'interazzione umanu-urdinatore è l'interazzione macchina à macchina.

(3) Bluetooth

A tecnulugia Bluetooth hè una specificazione globale aperta per a cumunicazione wireless di dati è voce.Hè una cunnessione di tecnulugia senza filu di corta gamma speciale basatu annantu à una cunnessione wireless di corta distanza à pocu costu per stabilisce un ambiente di cumunicazione per i dispositi fissi è mobili.

Bluetooth pò scambià l'infurmazioni in wireless trà parechji dispositi cumpresi telefoni mobili, PDA, cuffie wireless, computer notebook, è periferiche cunnessi.L'usu di a tecnulugia "Bluetooth" pò simplificà in modu efficace a cumunicazione trà i dispositi terminali di cumunicazione mobile, è ancu simplificà cun successu a cumunicazione trà u dispusitivu è l'Internet, cusì chì a trasmissione di dati diventa più veloce è più efficiente, è allarga a strada per a cumunicazione wireless.

4. Comunicazione Wired

(1) USB

USB, l'abbreviazione di l'inglese Universal Serial Bus (Universal Serial Bus), hè un standard di autobus esternu utilizatu per regulà a cunnessione è a cumunicazione trà l'urdinatori è i dispositi esterni.Hè a tecnulugia di l'interfaccia applicata in u campu di PC.

(2) Protocolu di cumunicazione seriale

U protocolu di cumunicazione seriale si riferisce à e specificazioni pertinenti chì specificanu u cuntenutu di u pacchettu di dati, chì include u bit di partenza, i dati di u corpu, u bit di verificazione è u bit di stop.I dui partiti anu bisognu d'accordu nantu à un furmatu di pacchettu di dati coherente per invià è riceve dati.In a cumunicazione seriale, i protokolli cumunimenti utilizati includenu RS-232, RS-422 è RS-485.

A cumunicazione seriale si riferisce à un metudu di cumunicazione in u quale i dati sò trasmessi bit per bit trà periferiche è computer.Stu metudu di cumunicazione usa menu linee di dati, chì ponu salvà i costi di cumunicazione in a cumunicazione à distanza longa, ma a so velocità di trasmissione hè più bassa di a trasmissione parallela.A maiò parte di l'urdinatori (senza ancu i notebooks) cuntenenu dui porti seriali RS-232.A cumunicazione seriale hè ancu un protokollu di cumunicazione cumunimenti utilizatu per i strumenti è l'equipaggiu.

(3) Ethernet

Ethernet hè una tecnulugia LAN di computer. U standard IEEE 802.3 hè u standard tecnicu per Ethernet, chì include u cuntenutu di a cunnessione di u livellu fisicu, u segnu elettronicu è u protocolu di a capa d'accessu à i media ??

(4) MBus

U sistema di lettura remota di u metru MBus (mbus sinfonicu) hè un busu standard europeu di dui fili à 2 fili, utilizatu principalmente per strumenti di misurazione di u cunsumu cum'è u metru di calore è a serie di misuratori d'acqua.


Tempu di Postu: Set-07-2021